Tariefdaling autoleningen AXA Bank (n.a.v. autosalon 2016)

Met het Autosalon 2016 (van 14/01 tot 24/01) in zicht laat AXA Bank nu al haar tarieven zakken.

De tarieven van AXA Bank voor autoleningen voor nieuwe wagens en jonge tweedehandswagens (maximaal 2 jaar oud) zullen vanaf 15/12/2015 dalen tot 1,85% en 2,05%.

Mensen wachten niet meer tot het autosalon om zich te informeren en op zoek te gaan naar de interessantste deals, zowel voor auto’s als voor autoleningen. Daarom verlaagt AXA Bank nu reeds haar tarieven.

Bovendien krijgen de eerste 3000 klanten die voor eind december bij hun AXA bankagent langsgaan om meer informatie op te vragen, een gratis ticket voor het autosalon (actie geldig zolang de voorraad strekt, meer info op https://www.axabank.be/meerauto).

Een overzicht van de nieuwe tarieven: