Pensioensparen bij AXA Bank via mobile banking

Bij AXA Bank is het vanaf nu mogelijk een pensioenspaarrekening te openen en te beheren via de AXA Bank mobile banking app op smartphone en tablet.

Wie nu met zijn pensioenspaarrekening overstapt naar AXA Bank, ontvangt 100 euro als welkomstcadeau bij deze transfer.

We starten almaar vroeger met pensioensparen, en dat is terecht. Sparen voor later wordt steeds belangrijker en hoe eerder men start, hoe groter het spaarpotje voor later. Bij AXA Bank kunnen klanten nu via de Mobile Banking app op smartphone of tablet hun pensioenspaarrekening beheren.

Sinds december kunnen klanten de pensioenspaarrekening gebruiken via de mobile banking app. Dit platform verzamelt alle effectenrekeningen en kredietkaarten van de klanten, en daar hoort nu ook de pensioenspaarrekening bij.

Klanten kunnen via deze weg hun pensioenspaarrekening raadplegen en geld bijstorten. Vanaf nu is het ook mogelijk om een pensioenspaarrekening te openen via deze applicatie. Wie nu beslist om zijn huidige pensioenspaarrekening naar AXA Bank te transfereren, ontvangt 100 euro als welkomstcadeau.

AXA Bank geeft haar klanten de keuze uit pensioenspaarfondsen die een verschillende spreiding tussen aandelen en obligaties aanbieden.