AXA Bank wint 2 Bank Awards: beste online platform en beste kantorennetwerk

Zaterdag 2 december 2017

• Tijdens de Bank Awards 2017, georganiseerd door Spaargids.be, komt AXA Bank als winnaar uit de bus.
  • De kwalitatieve survey van Spaargids.be, waar in totaal ongeveer 51.000 mensen aan deelnamen, peilde naar de tevredenheid van Belgische consumenten over hun bank.
  • AXA Bank sleept 2 van de 4 awards in de wacht: die van Beste Online Platform en Beste Kantorennetwerk.

Maar liefst 50.411 respondenten namen deel aan de online enquête van Spaargids. De kwalitatieve survey peilde via een hele reeks vragen naar de tevredenheid van Belgische consumenten over hun bank. De vragen werden ingedeeld in verschillende categorieën: algemene tevredenheid, kantorennetwerk, online platform (homebanking en mobile banking) en beleggingen.

In elke categorie werd de bank die gemiddeld de hoogste score kreeg aangeduid als winnaar.

AXA Bank kwam als winnaar uit de bus in de volgende 2 categorieën:

• Beste online platform
  • Beste kantorennetwerk

Peter Devlies: “Online en persoonlijk contact gaan in ons bankiermodel hand in hand. Het zijn niet toevallig net die 2 domeinen waarin we blijven investeren. Daarvoor erkenning krijgen van onze klanten, doet deugd en geeft ons een boost om ze in de toekomst nog beter te begeleiden bij de opbouw en het beheer van hun vermogen.”

Vorig jaar werd AXA Bank uitgeroepen tot ‘Bank van het jaar 2016’ door Bankshopper. Toen al werd de combinatie van een sterk kantorennetwerk en goede online tools genoemd als de succesfactor voor de hoge klanttevredenheid van AXA Bank.

Peter Devlies, CEO AXA Bank Belgium