AXA Bank op BATIBOUW

Energiezuinig bouwen of renoveren steeds belangrijker

De volgende editie van BATIBOUW staat alweer voor de deur: van donderdag 16 februari tot zondag 26 februari vindt de belangrijkste beurs in de bouw-, renovatie- en woonsector plaats in Brussels Expo. Tijdens deze beurs ontmoeten exposanten, experten en bezoekers elkaar, en ook AXA Bank is weer van de partij. Bovendien lanceert AXA Bank tijdens BATIBOUW een actie waarbij de dossierkosten wegvallen bij energiezuinig bouwen of verbouwen.

Bezoekers aan de beurs laten zich bijstaan door meer dan 12.000 experts, op zoek naar het beste (ver)bouwadvies. Maar BATIBOUW biedt echter meer dan bouwadvies alleen - ook dit jaar is AXA Bank als enige bank aanwezig op de beurs, in de patio op stand 18. AXA Bank is opnieuw trotse partner van BATIBOUW en speelt ongetwijfeld een belangrijke rol in een bouw of renovatieproces, want naast het bouwen zelf is een financieel plan van fundamenteel belang.

Bouwen of verbouwen voor meer levenskwaliteit.

AXA Bank legt ook dit jaar de nadruk op een woonlening met ruimte om goed te leven, want dat is wat veel mensen willen. Zo bleek uit een expertenpanel dat de bank vorig jaar uitvoerde. In een recent vervolgonderzoek werden de geïdentificeerde trends getoetst aan de hand van een kwantitatief onderzoek bij meer dan 1000 Belgen. Jonge koppels die vandaag een huis willen kopen of verbouwen, dragen hun levenskwaliteit hoog in het vaandel. Hetzelfde geldt voor de vorige generatie, die soms de aankoop van een tweede woning overweegt. AXA Bank biedt klanten uit alle leeftijdsgroepen advies bij het aangaan van een woonkrediet, een plan met ruimte om te leven.

Geen dossierkosten bij energiezuinig bouwen of renoveren.

‘Goed leven’, dat betekent vandaag ook ‘duurzaam leven’. Steeds meer bouwers of verbouwers zijn zich bewust van het ecologische aspect. De Vlaamse Regering heeft het Renovatiepact 2050 gesloten om aan te zetten tot energiezuinige renovaties. Iedereen die een woonkrediet aangaat om hun woning energiezuinig te renoveren (vanaf 50 000 euro) of energiezuinig te bouwen, betaalt geen dossierkosten. Deze actie start op 3 februari en alle voorwaarden zijn binnenkort terug te vinden op www.axabank.be